6 Temmuz 2010 Salı

Özlemek(okurken Bulutsuzluk Özlemi-Hasret dinleyin)

http://fizy.com/#s/1a6qfg

Aslında "Özlem" olacaktı yazının başlığı ama, kendisi aynı zamanda bir isim olmasından dolayı başlık olamadı..

Ne ilginç bir histir o. Birden böyle içinde beliriverir. Anlamazsın ilk başta ne olduğunu, neden böyle hissettiğini. Ama sonradan oturur içine o ruh hali.. Özlemeye başlamışsındır. Bunu gidermek için herşeyi düşünürsün, “n’apabilirim” diye kafa patlatırsın.. Ama hiçbirşey o ruh halini senden alamaz.. Öyle hissetmek zorundasındır, ve ta ki özlediğini tekrar görene kadar bu halden kurtulamazsın..

Niçin birden böyle duygusallaştım, böyle, efendime söyleyeyim, bir depresif moda girdim, açıkçası ben de bilmiyorum.. Zaman zaman gelir bana böyle haller, herhalde yakında da geçer diye tahmin ediyorum.

Haydi görüşürüz..

Utku

1 yorum: