19 Temmuz 2010 Pazartesi

Bir H.sonu Tatili Daha(okurken Muse-Butterflies and Hurricanes dinleyin)

http://fizy.com/#s/11j2xb

Bu h.sonu da Marmaris'teydim dostlar. Ulan ne çok geziyor bu adam diyenler için açıklama; annemler gidiyordu, bana sordular gelir misin diye, ben de neden olmasın dedim. Ayıptır söylemesi, annemler, iki arkadaşlarıyla bir tekne aldılar, o tekneyle ilk defa kendi başlarına bir gezi yapacaklardı(tekne yelkenli olduğundan, kendi başlarına çıkmaları bir olaydı yani), ve ekstra insan gücü olsun, ve aynı zamanda da bilen birisi olsun yanımızda diye, beni de çağırdılar.. Ben de bu stajın verdiği tekdüzelikten kurtulmak adına gittim tabii ki..

İlk olarak tekneden bahsedeyim biraz.. Kendisi, bir adet Grand Soleil 45 oluyor. Gayet güzel bir tekne, ve fotolarına da şu siteden bakabilirsiniz(http://www.grandsoleil.net/gs45.php?slide=1).. Biraz yelken sporuyla ilgilenenler için biraz daha detaya gireceğim hatta şimdi: Tekne çok güzel orsaya giriyor, 30 derece orsada 8 nm hız yapabiliyorsun 20 knot rüzgarda.. Ana yelken alanı oldukça büyük.. Ve sıra en beğendiğim özelliğinde; ana yelken arabası havuzluğun içinde.. Bu durumda, ana yelkenciyle piyanocu birbirini hiç engellemiyor, onun dışında da ana yelkenci bumbanın ucundan iş yaptığından, hem gereksiz güç harcamıyor, hem de yaptığı işi daha iyi izleyebiliyor..

Kiminiz için sıkıcı kısımları geçtikten sonra, tatile dönebilirim tekrar.. Hava o kadar sıcaktı ki, arada sırada erimiş olabilirim gerçekten.. Çünkü, durduğun yerde şakır şakır terliyorsun(gerçi o bana özgü bir durum da olabilir tabii:)), ve bunu engellemek için yapabilecek hiçbir şeyin yok.. Ama bu sıcakta bir yandım ki, gerçekten çok güzeldi.. Böyle zenci gibi de olmadım(olamadım daha çok, çünkü 3 günde ancak bu kadar olabildi), ama tam istediğim rengime kavuştum.. Geçen haftaki Bodrum tatilinde gündüzleri daha çok uyuduğumdan yanma gibi bir olanağım olmamıştı, ama bu h.sonu o arayı kapattım gerçek anlamda..

Erken kalkıp erken yatma alışkanlığımdan ne yazık ki vazgeçemiyorum, bu staj beni mahvetti o açıdan.. Marmariste bile(gerçi teknedeydim ve annemler vardı yanımda, bir akranım vs. yoktu, sebep o da olabilir tabii) 11de koydum kafayı uyudum.. Gerçi geceleri uyandırıldığımdan ötürü, aslında normal miktarlarda uyudum sayılır, ama umarım bu durum hakkaten geçici birşeydir.. Zira, mesela önümüzdeki c.tesi günü gideceğim konserde uyuklamak çok istemiyorum gerçekten:)

Neyse dostlar, ben kaçıyorum, okumam gereken bazı dokümanlar var, onları bitireyim..

Haydi görüşürüz..

Utku

1 yorum:

  1. Abi tekneye bayıldım süper birşey. Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Utku. Rüzgarın bol olsun :)

    YanıtlaSil