4 Temmuz 2010 Pazar

Hangover!(okurken Britney Spears - Toxic dinleyin)

http://fizy.com/#s/1dl8fa

Ya hayattaki en kötü birşey olabilir akşamdan kalmak.. Gece eğleniyosun ediyosun, iyi güzel, ama sabah kalktığındaki durumun çok hoş olmuyor maalesef.


C.tesi, Yankı'nın d.günüydü bir önceki yazımda da söylemiş olduğum gibi, ve güzel bi d.günü oldu ona sanırım. Yaklaşık bi 20-25 kişiydik falan, güzel de bir gece oldu tahminen kendisi için. Bol bol içildi, gülündü edildi, ve aslında bu tip olayları ne kadar da özlediğimi farkettim ben de.. Hatta olaylardan çok insanları.. Seviyorum ülen sizi..

Neyse, konuya dönecek olursak eğer, dün sabah kalktığımda hakikaten birşeyim yoktu.. Özellikle de geceki halimi düşünecek olursak(düşünmesek de olur evet) daha kötü olmayı beklerdim ben.. Ama tek sıkıntım sadece uykumun olmasıydı.. O da bir süre sonra kendiliğinden geçiverdi. "Nası olur yea? Benim olayım hangoverdır!" diye düşünürken, saat 10 gibi(gece yani) bir mide bulantısı bastırdı ki, sormayın dostlar.. İlk defa başıma bu tip bişey geldiğinden(yok hangover'ı çok yaşadım, ama ilk defa bu kadar gecikti), tırsmadım da diil aslında.. Kendi kendime "şimdi bu bikaç gün devam eder" diye düşünüp durdum. Ciddi ciddi bi panik durumu yaşadım aslında..

Ama neyse ki sabah kalktığımda oldukça freş bi haldeydim, hatta uykum bile yoktu(ki gece yattığım anda uyuyamamış olmama rağmen). Garipsedim ilk başta tabii durumu, o sıkıntının üstüne bu durum normal gelmedi.. Ama kurcalamamak da lazım bence, "bi sal"dım ben de bu durumda..

Korkularımı, acılarımı ve sevinçlerimi paylaştığım bir başka yazının daha sonuna geldik.. Tahminen bu günün sonunda da "Koloni" isimli romanın incelemesiyle bir kez daha yazacağım, bir kez daha sizlerle olacağım..

Haydi görüşürüz..

Utku


Dipçik not: Bu yazı için pazar 12'de yazılmıştır diyor, ama yalan o ha, şuan günlerden 5 temmuz 2010 p.tesi ve saat sabahın 9.13'ü.. Dün başladıydım sadece, ama sonra tabi bugün yazınca gidişatı değişti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder