12 Temmuz 2010 Pazartesi

H.sonu Bodrum, 2gün 2 gece(okurken Pinhani-Haftanın Sonu dinleyin)

http://fizy.com/#s/1agxav

Evet sevgili dostlar, dün gece(aslında bugün oluyor kendisi, saat 2.30 falandı, hatta 3) Bodrum seyahatimi bitirip İstanbul'a ve sıkıcı(e haliyle Bodrum'dan dönünce sıkıcı oluyor) staj hayatıma geri döndüm.. Buraya kadar herşey o kadar da kötü durmuyor değil mi, hatta diyorsunuzdur; "ulan daha ne istiyorsun, h.sonu bile olsa tatil yapmışsın yani" diye.. Öyle olmuyor arkadaşlar ne yazık ki.. Bodrum'dan ayrılmak üzere havaş otobüsüne bindiğin, hatta o otobüse binmeden insanlarla vedalaştığın anda mahvoluyorsun gerçekten. Hele o vedalaştığın insanların uzun bir süre daha orada eğleneceğini bilmek oldukça fazla koyuyor insana dostlar..


Oraya gideceğimi aslında oradaki arkadaşlarım bilmiyordu. Daha doğrusu, bir tanesi bilmiyordu.. Amacım da ona sürpriz yapmaktı zaten. Gecenin bir yarısı, saat böyle 12.20 sularında beni görünce onun yaşadığı şok ve sevinci görmek aslında yetmişti bile bana.. Hayır, yalan söylüyorum aslında, orada geçirdiğim zaman asla yetmedi bana, 2 gün nedir yahu, resmen dişimin kovuğuna yetmedi desem yeridir.. Bunu da biliyordum gitmeden bile, yetmeyeceğini, hatta döndüğümde daha da sıkılacağımı.. Olsun ama, ben geçtiğim h.sonunu şuan hiçbirşeye değişmem:)

Denize çok girememiş olsam da, bir kez olsa da onu da yaptığım için, kendi kendime "yapmam gereken herşeyi yaptım" diyebiliyorum.. Gerek kulede içmek, orada çalan güzel müziklerle kendimden geçmek, gerek dostlarımla beraber olmak, onlara sarılmak, bana büyük bir mutluluk verdi.. Şimdi de bu yaşamış olduğum mutlulukları düşünüyorum ve tekrardan mutlu oluyorum ben.. Hayıflanmaya ve üzülmeye başlarsam sonu gelmeyecek çünkü, çok iyi biliyorum bunu:)

Neyse dostlarım, benim kaçmam gerekiyor sanırım, biraz iş bulacağım kendime ki, kafam dağılsın. Arada sırada da geçtiğimiz h.sonunu düşünerek mutlu olacağım:)

Haydi görüşürüz..

Utku

1 yorum: