2 Kasım 2009 Pazartesi

Hala İsim Bulamadığımız Bir Grubumuz Var Evet..(Okurken Tarkan-Şeytan Azapta dinleyin)

http://fizy.com/#s/1ajg8t

İsmi olmayan grubumuzun sonunda bir klavyecisi oldu, nasıl içim rahatladı anlatamam. Bir an hiç bulamayacağız sandıydım..


Ha soranlar için yanıtlayayım, Dünya oldu klavyecimiz. Koroda da olması bizim için büyük bir avantaj sağlayacak, en azından 4ümüzün(murat-mert-can-ben) çaldığı koro orkestrasının uyumunu görecek, hatta bir nevi o da aramızda olacağı için o da uyum sağlayacak bize.. Güzel olacak güzel..

Neyse, ben şimdi çıkıyorum, kıyafet falan almak gerekiyor, malum yarın parti, haloween.. Ne olacağımı ben de bilmiyorum ama, bakacağız göreceğiz..

Neyse, sonra görüşürüz

Utku

1 yorum:

  1. tüh kaçırmışım bu yazıyı, tam da sana at şeysinde kelebek olsana diyecektim :)

    bi de şeytan azapta dinlensin tabi, grup adı nası da Shuffle oldu ama

    YanıtlaSil